неделя, 3 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award

Бях номинирана от три момичета, за което съм им благодарна. - АдиПамела и Кая

 
А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:
1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

1. Имам племенник, който е най-сладката душичка на планетата.
2. Не споделям чувствата си външно; трупам всичко в себе си - и позитивно, и лошо, което понякога ми изиграва лоша шега.
3. В началото на запознанството си съм срамежлива и не разговарям много, но след известно време се отпускам и започвам да се държа непринудено.
4. Хъскитата винаги ще бъдат любимата ми порода кучета.
5. Противоречива съм.
6. Лесно мога да бъда ядосана и в някои случаи яда си го изкарвам чрез сълзи.
7. Понякога изпитвам носталгия към предишните си 14 години живот, знаейки че няма как да се върна в този период от времето.

Номинирам: НикиМишо и Гери

Няма коментари:

Публикуване на коментар