неделя, 31 януари 2016 г.

January Wrap up and February TBR

1/12

С приключването на първият месец от годината идва и първият за 2016 Wrap up. Не беше особено продуктивен месец спрямо тези преди него. Краят на срока за мен не беше натоварващ, но за сметка на това следващите месеци ще се окажат едни от най-заетите ми.
Книгите, прочетени от моя страна за януари са само две – не заради това, че нямах време или е краят на срока, а някак си не ми се четеше друго освен тях.  Голяма част от месец януари бе прекаран в четене за света на Синдер и приятелите ѝ, което ми се струва – проточих повече от нужното предвид колко ми хареса поредицата до този етап.
Първата завършена книга за този месец, а и година, бе „Алена кралица“ от Виктория Айвярд. Не останах никак разочарована нито от нея, нито от факта, че (надявам се) ще бъде едно от най-добрите попадения за оставащите 11 месеца. От излизането на романът на Айвярд бях изчела доста мнения - и позитивни, и отрицателни. Всяко едно от тях само подсилваше интереса ми и няколко месеца, вече след малко по-слабата вълна от емоции на читателите, реших да се захвана с „Алена кралица“. Единственото, което искам след последното изречение на първата книга е продължението ѝ -  „Стъкленият меч“.
Обстойно мнение може да прочетете тук.
http://egmontbulgaria.com/product-images/20/60/9789542711483.jpgВтората книга, която направи януари изпълнен с приключения и забавни сцени, беше „Крес“ от Мариса Майер. „Лунните хроники“ се превърна в едно от най-интересните попадения през изминалата година с първите две книги от поредицата, а третата не беше никак зле за второ произведение за 2016.
Мариса Майер не е изневерила и на стила си и тук; продължава да ни радва с любимите ни двойки и приключенията през които те трябва да преминат за да постигнат успешен резултат. „Крес“ беше едно добро продължение на „Скарлет“ и добър завършек, каращ читателя да иска повече от света на героите. Колкото повече се доближаваме до края, толкова по-задълбочено, но въпреки това леко, ни бива представен света в поредицата. От самото начало промяна в характера настъпи при всеки един от тях и както заедно, те така и поотделно преживяха по нещо, което ги накара да израснат. Началото на краят предстои в четвъртата, и последна, книга – „Зима“.
Цялостно ревю тук.

Привикването ми към първа смяна, която не съм била от едва ли не цяла година, гледането на сериали, отделяне от време за среща с приятели и четене на книги ще се окаже едно от най-трудното съчетаване поне в близкият един месец. Минимум. Освен това трябва да се готвя за два изпита, за който времето ще дойде по-бързо от когато и да е. Вторият месец от 2016 ще отделя време за две книги, вероятно ще има и трета, която не е включена в списъка, но нищо не се знае. Само това, че споменатите две ми се иска да бъдат прочетени. Една от които отлагам да приключа от септември 2015 и най-вероятно ще започна отново, както и друга, която излезе през изминалият месец и започнах на 30 януари. 

Това са „Петата вълна“ от  Рик Янси. Обмислям да я започна от самото начало поради това, че не помня почти нищо, а допълнителен фактор за довършването ѝ е филма, който беше плануван за излизане за около средата на януари. Чувала съм доста добри отзиви, но и не чак толкова добри спрямо романът на Янси и ми се иска да видя накъде клоня аз; иска ми се да изградя мнение по книгата, а след това да видя как са се справили и с филма, за който ми беше интересно още преди да започна с прочита на книгата. 
Следващата книга, която възнамерявам да приключа е „Тъмна дарба“ от Александра Бракен. Не съм попадала на много мнения относно тази антиутопия, но от прочетените до момента съм оставала с добро впечатление. Това ще бъде първата книга на Бракен, която чета и се надявам, въпреки не-чак-толкова-високите ми очаквания, романът да ми хареса и това да е един от новооткритите автори, които ще бъдат в топ листа ми. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар