четвъртък, 31 декември 2015 г.

The Christmas Songs Book Tag

source: http://beckisbookshelf.tumblr.com/
 Декември беше месецът на таговете. И въпреки че може да ви е писнало от тях - аз обичам да ги правя, а последните месеци тагове в блога почти нямаше, so. Благодаря на Кая, че ме таг-на.

1.“You’re a Mean One Mr. Grinch”: Посочи зъл герой, който обичаш въпреки всичко.
- Себастиан от "Реликвите на смъртните" е, може би, единственият злодей, който ще обичам въпреки постъпките му.

2.“All I Want for Christmas is You”: Коя книга най-силно се надяваш да намериш под твоето коледно дърво?
- Имаше доста книги, които желаех и щях да остана доволна от която и да беше под елхата. Получих "Аз съм номер четири" от Питакъс Лор, дълго стояща в списъка, но все отлагана.

3.“Rudolph the Red Nosed Reindeer”: Посочи герой, който преминава през сериозни препятствия и се научава да вярва в себе си.
-  Джулиет от "Разбий ме"; коренна промяна от първата до последната книга.

4.“Santa Claus is Coming to Town”:

a) Кой герой мислиш, че би бил начело на списъка за непослушните?
b) Кой герой мислиш, че би бил начело на списъка за послушните?

- Като непослушен мога да определя Вълка от "Скарлет", а негова противоположност би могъл да бъде Етиен от "Целувка за Ана".

5.“Frosty the Snowman”: Коя книга просто разтапя сърцето ти?
- Книгите на Стефани Пъркинс са подходящи за този въпрос; не са прекалено сладникави, има подходящо темпо спрямо сюжета и са подходящи за всяко едно време от годината. Друга такава книга е "Теория за любовта от пръв поглед" от Дженифър Смит.  

6.“Feliz Navidad”: Посочи книга, чието действие се развива в страна различна от твоята
- Всички, които съм прочела до сега са били извън България и освен това български автор не е присъствал в списъка ми за четене с изключване на литературата от училище. 

7.“It’s the Most Wonderful Time of the Year”: Коя книга с празнична тематика използваш, за да разпространиш радостта на Коледа?
- Единствената книга, която се доближава до празника и съм прочела до сега е "Сняг вали", so.

8.“Sleigh Ride”: С кой измислен герой би избрал/а да прекараш празниците? (не е нужно да е с любовен интерес!)
- Хав определено ще бъде добро попадение заради чувството си на хумор, но пък с Пърси няма как да няма поне едно приключение за празниците, което ще ги направи още по-интересни.

9.
“Baby it’s Cold Outside”: Коя книга, която не харесваш би жертвала да изгориш, за да се стоплиш от студа?
- Неведнъж съм споменавала, че "Преди да умра" вече не ми е толкова интересна и пленяваща, така че ще рискувам с нея. 

10.“Do you hear what I hear”: Коя книга мислиш, че всеки трябва да прочете?
- Не всеки би харесал дадена книга поради различия в предпочитанията. И все пак "Саванти" ми се струват подходящи и за малки, и за големи; тепърва навлизащи в света на книгите, но и такива, които са в него, но просто не са се насочили към този жанр.

Няма коментари:

Публикуване на коментар