вторник, 1 декември 2015 г.

November Wrap up and December TBR

Месецът се изниза по-бързо от очакваното и не знам на каква причина се дължи. Имам усещането, че последните две-три години минават с едно премигване на окото и ето, че дойде и последният месец от 2015.
От към страна на книги ноември не беше особено отчайващ и книгите, които успях да прочета бяха шест на брой.

1) "Индигова магия" от Ришел Мийд. - Оказах се права относно краят ѝ. Нямаше как да не ми допадне раздвоят на събитията около Ейдриън и Сидни, които бяха по-сладки от "Златна лилия". Имаше моменти на неочаквани събития, но тръпката да разбереш каква е историята с алхимиците и дали всеки ще получи своят щастлив край накрая не ти позволява да откъснеш очи от ставащото пред теб.

2) "Този мъж" от  Джоди Елън Малпас, чието ревю може да видите тук

3) "Обещание" от Карина Хали - ревю тук.

4) "Мечът на лятото" от Рик Риърдън - ревю тук.

5)  След ревюто на Памела на "Ще те чакам" от Джей Лин реших да прочета книгата, която по неизвестна за мен причина отлагах дълго време и вниманието ми беше съсредоточено в по-различни книги. И въпреки това "Ще те чакам" е едно разтоварващо четиво, което макар и с по-предвидим край, те оставя с приятни чувства след прочита.

6) "Твърде далеч: Никогa" от  Аби Глайнс. Започнах я още след като излезе, но едва този месец я довърших. Не ми допадна начинът по който Аби Глайнс, една част от мен обаче знаеше, че и това ще се случи. Главната причина да я прочета беше, че не обичам да оставям не дочетени трилогии/поредици. Не бях особено впечатлена от продължението, но предвид идеята не очаквах чудеса. 

И макар е месецът изпълнен с най-красивите и приятни моменти, не очаквам да се случат чудеса. Единствената книга, която съм планирала да прочета е "Сняг вали"от  Дж. Грийн, М. Джонсън и Л. Миракъл, която отлагам още от миналата година и е крайно време да се прочете. Може би няма да се окаже особено продуктивен месец, но това не означава, че ако нещо друго ми хване окото няма да бъде прочетено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар