понеделник, 13 юли 2015 г.

„Наследницата“ от Кийра Кас

Историята на Максън и Америка продължава относно тяхната дъщеря - Идлин, която е поставена през своя Избор, въпреки че не го желае. В книгата виждаме и другите герои, които са част от семейството като братята й и леля й Мей. А още по-вълнуващо е това, че тя е изправена пред 35 момчета. (кой не би искал това?)

Книгата е завладяваща точно като предишните три книги и напълно заслужава вниманието си.
Действието се развива по особено добър начин, като имам усещането, че само аз не се дразнех толкова на характера на Идлин, навярно защото за напред тя ще бъде глава на Илея и още от малка е израснала с тази тежест.
По-късно обаче има лека промяна в държанието й, която лесно се забелязва.
В четвъртата част на плануваната някога трилогия има любов, тъга, щастие и сълзи, като е доста добро продължение на "Единствената" и разбира се, не липсват безинтересни моменти.

Нормално ли е Арън да е един от любимите ми персонажи в книгата? Начинът по който се държеше със сестра си беше супер мил, държеше се като истински брат и въобще не му личеше, че е от това семейство. И разбира се любовта му към Камила също не ме остави безучастна, дори отчасти ми хареса това, че макар и да можеше да загуби сестра си, за колкото и време да е, просто рискува и направи тази стъпка. (последствията обаче бяха други)
Другите й братя далеч не бяха по-изостанали; те също се превърнаха в едни от любимите ми персонажи, въпреки че на тях не им беше наблегнато чак толкова.

Колкото до кандидатите съм раздвоена между двама, а единият просто ми е на сърце и искам да го видя щастлив най-скоро време.
Кайл- който ми е най-любим и искрено се надявам той да бъде нейният избор; връзката, която имат те двамата от деца е доста очарователна и някак най-издръжлива по една или друга причина. Онези моменти помежду им направо ме караха да се разтапям все едно съм парче шоколад изложена през лятото на слънце.
Иън - от части толкова мистериозен и секси, а от друга разбиращ. (не, че останалите двама не го правят, напротив)
Ерик - заобичах го още в първите няколко глави, когато се появи. Заслужава да намери щастието си, дори и да не е с Идлин.

В края на краищата Идлин, макар и малко високомерна в началото, е изпълнена с тежестта на короната и въпреки това е смела и решителна, точно каквото и трябва й да бъде, разбира се без отсъствието на любовта.

“You are Eadlyn Schreave. You are the next person in line to run this country, and you will be the
first girl to do it on your own. No one,” I said, “is as powerful as you.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар